Followers

Thursday, May 10, 2012

ketawa terdekek dekek

Malam semalam seronok je dia main cak ngan ayah dia..sampai menjadi jadi ketawa dia..tapi aku tak biar lama lama..orang tua tua pesan if baby dok gelak sgt jgn biar berlarutan nanti membawa ke tidur


video

Zafirah if dengan ayah dia memang bergelak sakan..tapi kalau dengan mama dia asyik nak merenget mintak riba la, dukung dia la keliling rumah..baik nyer tu ada la dalam beberapa minit..lepas tu datang la perangai merap dia..hairan aku...if azizi balik, dari jauh kalau dia nampak mesti dia gelak seronok..hai la anak..

anak jambul mama..


Jambul terpacak zafirah ni memang sejak lahir dah ade..sebabnya dia ada dua pusar kat kepala..so apabila rambut rambut keliling dua pusar tu bertemu maka terhasil la jambul di atas..hehe...tak perlu gel ke hape memang sedia terpacak..ada la jugak kadang kadang tu jambul menurun..ikot nasib..sebab tu aku suka pakaikan headband or hat pada dia, boleh la lindung sket jambul tu..hehe
Related Posts with Thumbnails