Followers

Monday, October 8, 2012

jeans kesayangan...

jeans yang bertahun di pakai koyak kat tengah..bahagian lutut.dah lama koyak..dah lama menjeruk dalam almari baju..sayang sangat sangat..jeans tu ajer yang membuatkan diri ku lebih berharga (iklan loreal :p )

en suami kata jom p repair kat kedai..sebab dia pun ada jeans yang koyak nak pergi repair situ..tapi sampai sekarang tak pergi puunngg..

so, cari alternatif lain..biar la nampak kesan koyak tu..tetap nak pakai jugak..buat jalan jalan dekat dekat rumah or pergi pasar malam atau pergi market beli ikan



tragis...


 dengan keputusan nekad..gunting sebahagian jeans dari jeans yang lama..gunting pada bahagian lutut jugak..sebab ia beri kesan kaler pudar yang sama..



 ambik pada bahagian lutut jeans lama

 setelah di jahit..

 tetap nampak kesan koyak jugak..tapi tidak akan menampakkan kulit kaki sendiri...

bahagian dalam yang dijahit tadi...

biar pun tetap kelihatan kesan koyak tersebut anggap la ia sebagai fasyen remaja masa kini..sambil menyedapkan hati  :)))

yeay..dah boleh di pakai kembali

6 comments:

Aidil said...

bagus idea tu..:)

Zura said...

akak pun kalau brg tue lama sgt dah pakai akak akan repair tuk pakai lg..sayang nk buang..

Shahel Sarker said...

Nice blog, you also visit http://shahelicddrb.blogspot.com

Shahel Sarker said...

Nice blog, You also visit http://shahelicddrb.blogspot.com

norhaizan said...

aidil

thanks :)

norhaizan said...

kak zura

betul tu kak, syg kan nak buang brg brg yg sentimental value ni..huhu

Related Posts with Thumbnails