Followers

Wednesday, September 19, 2012

balik kampung seminggu..

alhamdulillah nenek azizi dah selesai operation..tapi sekarang nenek masih lagi di wad..lepas operation nenek azizi still under monitoring..hari ini MIL gtau yang nenek dah nak boleh discharge tapi nenek demam pulak..

isnin minggu lepas azizi bawak aku balik rumah mertua..untuk jaga FIL..FIL pun tak berapa sihat, baru start buat hemodilisis...masa tu MIL tengah temankan nenek di wad..adik azizi pula tengah praktikal..nasib baik tempat praktikal pun dekat je ngan rumah..so bila siang tade siapa yang tengokkan FIL. so that, aku balik temankan FIL..FIL selalu muntah muntah..ni dah menjadi kebiasaan bagi pesakit buah pinggang..

sekarang FIL dah beransur pulih..bila dah banyak kali buat hemodilisis..muntah pun dah tade..



 budak baru bangun tido..masih busyukk..terus capai mainan lama ayah..actually bilik kami ni bilik azizi dulu banyak dengan mainan lama azizi..tersimpan elok dalam almari..bila dah ada anak..anak pulak yang ambik main dan rosakkan..hehe








baru semalam pulang ke rumah setelah seminggu lebih kat sana..


No comments:

Related Posts with Thumbnails