Followers

Monday, August 27, 2012

raya kami

ehem ehem...tadi lepas timbang berat...nasib masih pada angka yang sama..nasib nasib...raya kali ni memang mulut tak henti henti mengunyah..dulu masa tade zafirah tak la macam ni sebab nya lebih sibok di dapur..sediakan juadah untuk tetamu...tapiii..bila dah ada anak kecik ko akan dapat keistimewaan pengecualian..semua akan kata p la dok depan jaga anak..hehehe...so bila dok depan banyak yang terhidang..mulut pun asyik ngap ngap je la...

ok ok..lama tak hapdet, so macam ada kerajinan sket nak pot pet dalam ni..

gambar raya tade la banyak..masing masing malas nak bergambar..kalo tak aku yang paksa..huhuhu..

kitorang gerak balik masa hari jumaat pagi..balik rumah mertua dulu, then sabtu petang baru balik rumah my parents..

balik kampung pakai baju kurung uolls...

hari raya pertama lepak lepak kat rumah sambil melayan tetamu yang datang petang pulak beraya rumak mak pak saudara...sebelah mak dan abah dah tade tok dan tokwan dah..so selalu hari raya mak pak saudara la yang selalu kami pergi beraya...



zafirah dengan sepupu aishah dan tok wan









 tak cukup satu family lagi..family akak pinat..

 zafirah asyik nak tengok spek mata pak teh dia...






hari raya kedua balik rumah mertua..kat rumah mertua sanak saudara datang ramai giler...berduyun duyun kot..sampai lenguh mulut ni duk senyum ha...hihihi..yang paling seronok zafirah la..dapat duit raya.,hehe..

hari ketiga dan keempat, turn kami pulak pergi beraya...

raya keenam dan ketujuh turn kami sekeluarga pergi beraya rumah kawan kawan..




wah..sakan raya kali ni...

semalam baru pulang dari alor setar..habes dah hari beraya kami..beraya kat rumah sendiri pulak :)

6 comments:

@YUNID@TI said...

wah... cantiknya baju raye die... selamat hari raya...

Nazirah Azeman said...

cantiknyer baju raya

fiszah_pjo said...

selamat hari raya dari fiszah sekeluarga :)

cantiknya :)

lovely said...

cantik baju raya yg biru tu..

TiMmiE said...

cantiknya!!!!
jimat plak tu.
okes. i pun nak diy jugaklah camni..hihi

Anonymous said...

cantik baju raya awak tahun ni nk wat mcm tu gak lah..

Related Posts with Thumbnails