Followers

Friday, July 6, 2012

kembali.kembali

hohoho.kembali bersiaran.kembali bersiaran.heh..this week i kureng hapdet..selasa lepas zafirah demam..dua hari pulak tu..dah ler dua minggu lepas dia demam jugak..kesian.but kali ni bukan demam selsema. dia sakit tekak. tekak merah. kesian. nak minum susu pun tak nak. sebab tekak sakit kan.alhamdulillah, dah beransur pulih. minum susu pun dah banyak sekarang.cuma makan jer tak berapa berselera lagi..

alahai kesiannye...

hari hari mama doakan zafirah sihat sihat.mama tak nak zafirah asyik demam. makan jadi kurang, susu pun kurang. nanti berat zafirah turun. masa pergi jumpa paed dia gtau masa umur 5 - 6 bulan baby memang kerap demam sebab antibodi ibu dalam badan dah berkurang, so badan dia adalah fragile, mudah sangat nak terkena demam

pity my sweet little girl

 ok.sekarang zafirah dah sehat.dah kembali aktif seperti biasa.esok mama masak sedap sedap untuk zafirah k (sedap ker? menu yg sama jugak..hehe)..

No comments:

Related Posts with Thumbnails