Followers

Saturday, June 2, 2012

shopping is the best T even it is not for yourself

Siang tadi lepas azizi sembyg jummat pergi jusco cari barang rumah, barang zafirah, barang azizi..tak beli barang aku pun takde masalah..kata shopaholic..asalkan shopping udah ler..heh..

actually kalau nak cari barang aku berjam jam lagi kot menepek kat jusco tu..sebab tu kena locate time untuk shopping diri sendri..tehee..overr kan..

barang azizi macam baju dia satu brand je kalau bab nak beli t-shirt berkolar ni..dia memang setia dengan satu jenama jer..so sangat memudahkan..kalau kemeja cotton agak susah sket la..kena guna khidmat aku..tapi senang jugak la..alaa baju lelaki, apa sangat pattern corak yang ada, belang belang, kotak kotak, plain..cari jer mana corak yang takde lagi, mana kaler yang takde lagi..sonang..tapi elakkan dari bunga bunga..haha..yang ni memang dia tak pandang langsung..

tapi suami saya adalah sporting, bila dah start jadi boyfren saya nak jugak dia pakai baju kaler pink..hewhew 


paling untung zafirah, keluar jer mesti ada je baju baru yang di beli..mama pun nak jadi zafirah la, boleh tak??..  : p 

antara barang zafirah yang di beli, pinggan mangkuk dia, yang bpa free dan warna yang menarik..mama tak sabar nak cuap kamu..






 zafirah pandai pandang kamera jer..tapi tak pandai senyum depan camera lagi if takde ayah atau mama yang mengadap zafirah..tungguuu..nnti mama ajarrrr..haha  : p

 gambar azizi satu jer..haha....aci dok??








"eeww...cedapnyaa..nanak mama..nanak tuuu...!!" 





haa..last last ini la nasib headband dia..jadi mainan pulok..


 " ish geramnyer aku dekat kau headband, asal keluar jer kena pakai, nah..padan muka kau "

-_____-

sekarang tengah gila pakai maxi dress..sonang, pakai jer dengan cardigan yang ada..tapi jangan lupa pakai legging kat dalam..sebab takde la terselak kain nampak betis kan...aku pakai jenis cotton legging..selesa...

ada la dua tiga lai maxi dress yang aku DIY..ada satu kedai di kulim ni jual kain kain untuk buat tudung..ala jenis yang macam lycra tu..so come out dengan idea untuk buat maxi dress sendiri.. puas hati dengan saiz..dan kaler pun boleh pilih sesuka hati..nak kuning, oren striking, electric blue..haha..u name it..plus, jimatt..harga bawah rm10 or belas belas je per meter..

nanti rajin aku entry DIY maxi dress aku tu yerr..


1 comment:

[DnaZz] said...

hi,salam kenalan. orang kulim ker?kita org kedah jugak..:)

pandainya DIY dress!bolehla jual. saya pasti beli *hantu dress jugak* kikiki

Related Posts with Thumbnails