Followers

Monday, June 18, 2012

aqiqah zafirah part I

seawal pagi i dah bangun buat apa yang patot..tapi takde la banyak sangat nak buat just kemas kemas rumah pasang carpet dan bla bla bla..tade la banyak sangat pun kerjanya... sebab hidangan semua guna katering termasuk mencari kambing dan memasak kambing..nasi putih, 4 jenis lauk, buah buahan dan acar...lauk yang ditambah, ikan kering, ulam ulaman, sambal belacan, buah naga dan kuih muih..kambing diorang buat masak kurma putih.. jemputan pun tak ramai..sedara mara dan kawan yang dekat dekat ajer...


zafirah lena di buai mimpi..aku mandikan zafirah dulu..susu kan dia...masa ni mama dia nak mandi bermekap bagai..selalunya macam ni la if nak keluar pun, lepas mandi susukan dia, if tak nak tido biar dia main sorang sorang, boleh la aku nak mandi dan bersiap..tapi bila balik kampung tade hal la sebab nanti mak mak saudara dia akan pegangkan jaga dia..so memang kasi can mama dia nak buat hal sendiri


abaikan suasana di belakang..memang beselerak..haha







motif  banyak banyak gambar di atas adalah nak tunjuk baju..haha..if korang berminat let me know, i plan nak jual kain pasang macam corak di atas..murah murah aku jual nanti..sebenarmya kain ni boleh di guna yang sebelah dalam dan luar..kalau guna sebelah dalam warna bunga bunga tu lebih terang tapi sulaman tu kureng nampak la...if guna sebelah luar kelihatan macam yang aku pakai tu la..boleh request kain yang sama seperti kain baju atas or nak macam yang aku pakai tu..kain plain kosong...


zafirah dengan mak wa azura...kakak azizi..tengah mamai lagi ni


usik usik sket baru dia nak senyum...



kat dapur ada sedara yang datang membantu..aku??..malas..hehe..

yang beranak tudung tu..my MIL..






masa ni baru pukul 11, jemputan belom datang..kami pun posing habes habesan..hehe..


kelihatan seperti kepala ekor burung merak..haha


 habes comot..still tersenyum..

 mak cik asma..adik azizi


 
kagum dengan langsir hasil tangan mak mertua...cantikkk..









 telatah si manja mama...behave je dia hari tu..agaknya dia tau hari tu kenduri untuk dia..


 tetamu mula hadir...aku snap dari dalam rumah je..malu nak keluar lagi..hihi..

 bersambung di next entry..i dah malas nak menaip dan meng'upload gambar..heh..

No comments:

Related Posts with Thumbnails