Followers

Monday, May 28, 2012

rekreasi

sabtu lepas keluar rumah dari pagi sampai petang..heavengg!!..mula mula pergi rumah kawan kat penang lepas tu pergi jusco.lepas tu pergi giant...lepas tu lepak lepak jalan jalan kat taman rekreasi kulim hi-tech..belakang area kilang intel..kawasan tu memang teduh sebab banyak pokok..dan rekreasi ni pun di jaga dengan baik..100 percent masih belom tercemar..orang pun tak ramai kesini..masa pergi tu ada la dua pasangan pengantin tengah photoshoot..dan beberapa orang yang lain..tak ramai pun..memang tenang sangat taman rekreasi ni..

weolss pun tak ler malu nak bergambar kat sana..ala ala phtoshoot jugak jadinya haa..hehe..lets njoy the pics..!!


























sekarang suka sangat nak jelir jelir lidah budak tecit nie..

pulang dengan keletihan ya amattt..

5 comments:

fiszah_pjo said...

soooo comel zafirah tu..geram betol tgk die..makin hari makin comel..mama die as always!gorjes!

Ena said...

bam bam dah dak comel ni..

ow mama yg hot! :)

iffah imani said...

kiut jer tengok baby u senyum nak cubit cubit lah...

lovely said...

mama ngan anak sama comel..
suka sangat tengok..

Ciare Baha said...

gojes mama, beautiful baby. happy family :D

Related Posts with Thumbnails