Followers

Thursday, May 10, 2012

anak jambul mama..


Jambul terpacak zafirah ni memang sejak lahir dah ade..sebabnya dia ada dua pusar kat kepala..so apabila rambut rambut keliling dua pusar tu bertemu maka terhasil la jambul di atas..hehe...tak perlu gel ke hape memang sedia terpacak..ada la jugak kadang kadang tu jambul menurun..ikot nasib..sebab tu aku suka pakaikan headband or hat pada dia, boleh la lindung sket jambul tu..hehe

No comments:

Related Posts with Thumbnails