Followers

Thursday, April 5, 2012

siap sudah...

Projek yang tergendala tu dah siap dah tadi..boleh dikatakan dari semalam dok pulun buat yang ni jer..sambil sambil layan zafirah, sambil jahit manik..sampai nasi pun tak masak...kekeke..ye la..aku buat bihun hailam okeh..tehee..tu la masakan yang paling mudah selain nasi goreng..bihun hailam resepi mak mertua..semudah ABC...petang ni pun malas jugak..jap lagi nak masak nasi goreng la..kasi special punya..hari hari dah jadi chef la aku ni..taniah..tehee :)

  
Bawah baju...

 Kat tangan..


 Close up sket..

Mula mula plan nak jahit sulam 3D..bila nak start tu, alamak...tak tau la nak mulakan macam mana..so goggle p goggle mai, jumpa la patern rerama tu..idea pun sudah mari..memula aku jahit kat bawah baju dulu, then buat kat tangan..memula tu nak jahit labuci tabur jugak kat tangan..tapi bila tengok tengok balik tak jahit labuci tabur pun cantik jugak..orait ape..sebenarnya malas..ngee :p

Sekali tengok macam sesuai untuk baju budak budak..aku yang tua ni nampak tak sesuai..corak ala kanak kanak ribena gitu...

Zafirah pun terjebak sama, aku jahitkan rama rama kat hat zebra dia..tehee..di sebabkan hat zebra tu ada bunga merah besar atas kepala, nampak besar sangat ngan kepala dia..so aku buang, dan jahit dua ekor rama rama kat situ..dah siap nampak sweet jugak..hehe..perasan..


 Itu kepala bunga besar merah jugak ada duduk (cakap ala ala ranjit upin ipin..heheh)


 Ditukar dengan rama rama yang colourful



What's up bro??

3 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

comel la,
kreatip sungguh mama ni.. =)

mimie.. said...

comelnyee baby tuu ^_^
cubit pipi dia sikittt ehehe

cantik lah manik tu..kreatif!

zOeY zAu YaH said...

comelnya...

Related Posts with Thumbnails