Followers

Friday, April 20, 2012

melawat tesco kulim yang baru katanya...


"Hai..saya zafirah...umur saya 4 bulan 3 hari..hari ni...mama saya memang suka berjalan jalan, window shopping katanya...saya ikot ajer...hihihi.."

 Senyum macam orang tua la sayang...


 Asal naik stroller ni sebelah or kedua dua belah kaki mesti naik atas..even dah selit pun kaki dia kat bawah..still dia angkat jugak..alahai anak..


 Hubby time nak ambik gambar takmo sound awal awal..tengok tudung pun berkelepek..tak sempat nak baiki..


Tesco ni sama jugak tesco tesco lain...yang menarik kalau kat mana mana tesco la adalah kedai kedai kecil sekitarnya..kedai pakaian wanita, asesori..tu yang nak p sangat tu..hihi..tak beli apa pun..jamu mata jer..just tengok tengok mana berkenan...kot kot boleh di buat baju raya nanti..alahai ganti puasa pun belom..dah pk bab raya...ngee  : p



 Cuba cari perbezaan kedua gambar aku di atas??..

Kat tudung kan...ha..bila dah ada anak ni korang kena redha la..tudung lintang pukang...

 Hasil tuaian kami di Tesco..eh sebelah kiri tu bukannn...itu anak kami..hihihi 

 Patern baju ni menampakkan aku buncit la..oh tidak...!!..tengok tu zafirah asal dalam stroller kalau tak tolak dia mesti mengangkat kepala nak bangun..sayang kecik lagi la..mana boleh bangun sendiri...

p/s :- petang ni nak masak aper yer...tade idea nie...hurmm....google google..

3 comments:

zamm said...

huii pakai tudung bawal balik no skang. haha. Amboi seronok betul suri rumahh boleh main ngan anak je! Jelesss huhu.

Oh aku skang nak blaja pakai selendang2 tapi anak dok rebut rebut tarik tadok lah harapan!

Saja bosan melangut kat ofis duk baca blog hang..sambil tulis blog juga..nyihihi.

ps: Uii sephora kt klcc bole rambang mata wooo.. nnt habaq hang nk kirim apa.. :p

norhaizan said...

hihi..suri rumah sepenuh masa macam ni la..penat ja blajaq tinggi tinggi (tinggi ka kita blajaq dulu.hihihi)...

ha pakai pakai..tgk you tube weh. macam macam depa ajaq..jgn lupa buh pin or brooch byk byk..bila anak tarik tak lari sgt...

uiii..yaka...menarik menarik...nanti kalo nak apa2 aku kirim kat hg..rasa mcm nak lotion soap & glory..betul dak ejaan dia.. ngn barang seketui dua benefit..takpa takpa nanti aku gtau lain..

hg dah pindah kl kan..syok la blh bersama suami...honeymoon blk...hihihi..

*xjd pindah kl..azizi tolak tawaran..sbb dia dpt tau kampeni tu nak bankrup..huhuhu

zOeY zAu YaH said...

hehe tesco kulim ye..tp kt tesco kulim ni mcm x ada apa yg menarik sgt kan.

Related Posts with Thumbnails