Followers

Monday, April 9, 2012

for every two weeks...

Paling susah bila nak hapdet adalah nak letak tajuk entry..mesti fail fail fail..lepas tu letak tajuk tah hape2..bo layan aje la kay..zafirah tengah sleep sleep sekarang sebab nak kasi can kat mama dia nak hapdet blog..hoiyehh..tenkiu cayang..tehee..

So, selang dua minggu adalah pulang ke kampung..dekat je rumah memasing..dalam alor setar jugak..bila nak raya memang tak bergaduh punya..sebab rumah memasing dekat dekat jer..kalo nak balik rumah sana 20 minit sampai..nak balik rumah sini 20 minit sampai..kalo kami lama tak balik..mak ayah azizi akan datang sini..mak ayah aku jarang datang sini sebab kekadang tu tade orang nak antarkan..bila abang abang aku ada kerja..so susah skit la nak datang...tapi takpe dalam sebulan kami akan pulang jugak..apa pun hal family harus di utamakan..boleh di katakan kami adalah 'family oriented'..ni adalah salah satu sebab kami tak pindah jauh jauh..senang nak balik if ada ahli keluarga yang sakit..especially aku, mak aku sangat risau kalo aku dok jauh jauh..hihihi..tengok, even dah ada anak still nak bermanja lagi dengan mak kan..tehee..

Zafirah yang super esaited nak balik jumpa tok dan tokwan dia..hihi


 Awuwuwu..katanya...

Mama yang nak control ayu sokmo..teheee..

Zafirah kasi la mama nak posing kejap..adehh..

Dan situasi ni akan berlarutan sejak mula kawin lagi kami dah selalu tetiap dua minggu sekali balik kpg..hoiyehh..


Zafirah tak dapat bagi kerjasama sebab dia sangat mengantok time nih..kesiannn anak mama..naik je keta, terus tertido...

No comments:

Related Posts with Thumbnails