Followers

Friday, April 20, 2012

cara yang betul cuci tudung fareeda...

Tudung fareeda ni dah ler mahal leceh pulak nak menjaganya...huhu...tapi takpe, bila pakai memang puas hati, sangat sedap okeh..even orang kata tak sesuai ngan bentuk muka atau nampak tua..biar la kan..janji puas hati kan...tapi aku ni sejak dua menjak ni dah jarang pakai tudung fareeda..nak pergi makan kenduri je kot yang selalu aku pakai pun....

Cara cuci tudung fareeda ni bukan aku yang buat eh..aku just kasi link jer...sebab aku rasa cara dia ni adalah yang terbaik...cara nak kekalkan bentuk, warna dan kilauan brooch tudung fareeda..sebelum ni aku main hentam basuh jer....nasib brooch dia tak berkarat..tapi aku tak guna pencuci noor arfa batik tu..sebab tak tau nak beli kat mana..aku just guna pelembut downy dengan dynamo sket,,,

So, pada peminat tudung fareeda, meh follow step step di link bawah ni





Tudung ni dah sampai phuket tau...tehee...(oh..rindu phuket!!)


Dua tudung ni antara yang favourite yang selalu aku sarong..sebab combination kaler dia sangat sweet aku rasa..


Demam fareeda sekarang dah semakin surut sket...tapi kalau ada sale time nak raya ni mesti aku grab punya selai dua..tehee..(aku nampak dah laki aku akan geleng geleng kepala nanti..hihihi)

1 comment:

aLyNnZ said...

slm perkenalan..saya tgk fareeda yg awak pkai mcm labuh sket..boleh tau fareeda kategori mana..? kalau sudi boleh reply komen di blog saya..

Related Posts with Thumbnails