Followers

Thursday, March 15, 2012

go go my girl...!!

Sekarang ni asyik nak meniarap jer my sayang Zafirah ni...chaiyokkk my lil girl...kadang kadang kesian sampai menangis dia asyik nak alih badan nak meniarap..mak abah kata tak lama lagi dah boleh meniarap dah dia...tapi tadi dah boleh dah dia meniarap tapi tak pandai nak angkat kepala lagi, so kesian kat dia, takot tak leh bernafas nanti,so aku pun alih la balik...good job my girl..heee..mama love u...




Zafirah nak masuk 3 bulan hari sabtu ni...

Dan hari ahad pula balik kulim...pulang ke rumah sendiri...so, tamat la episod berpantang dan bercuti di kampung...yeahhh,,,kembali menjadi suri rumah sepenuh masa...



No comments:

Related Posts with Thumbnails