Followers

Monday, March 19, 2012

bawal is back

Sudah bertaubat from buying tudung fareeda..gila ko..nak beli lagi lagi dan lagi..dah la tak kerja..ko ingat gaji laki ko tebal ker..bwekk.. : P....harap ini bukan janji palsu..heheh..so now, tengah gila tudung bawal pulak..susah kan jadi perempuan..lepas satu satu benda lain pulak yang dia minat, addicted..eh, tak susah la...diri sendiri yang bikin susah..hehe..

 Aidijuma - bawal 1 tone polkadot

Terasa anggun macam Datin Nurjuma..haktuihhhhh  : P

Fall in love dengan bawal aidijuma..membuatkan aku nak pakai bawal semula...sebabnya bawal memang tudung paling sesuai dengan muka aku yang volatt ini..pipi yang tembam ni..bak kata orang hidung tak mancung pipi tersorong sorong..act, Azizi pun lebih suka tengok aku pakai bawal, dari tudung yang lain..tapi aku ingkar..hihi..tapi dia okay jer kalo aku sarung tudung lain pun..memahami gitu...dan sudah plan dalam kepala hotak ni nak jahit bawal ala-ala aidijuma..kalo ada kemajuan dalam design dia boleh la jual..angan-angan dulu*...pheww...

2 comments:

iffah imani said...

cantik nya u..

kai said...

wah ayu gitu...
hiksss..

Related Posts with Thumbnails