Followers

Thursday, January 19, 2012

Kehidupan baru di hadapan...

My new biodata


Nama : Norhaizan
Umur : 27 Tahun
Pekerjaan : Suri Rumah Tangga (singkatan SRT)
Status : Berkahwin


And the most important 'thing' that happen in my life is...

Nurzafirah Azalea Binti Azizi, Umur: 34 hari.





Aku berenti kerja seminggu sebelum melahirkan Zafirah. Ayah Zafirah pulak dapat offer keja kat Cyberjaya. Start keja hujung bulan dua..pastu aku dan zafirah pindah sana dalam bulan 4 or 5 macam tu la..Selamat tinggal Pulau Pinang..Sekarang masih lagi berpantang kat rumah mertua di alor setar. Dekat je dengan rumah parent aku. Selepas ini aku sebagai mama Zafirah sepenuh masa. Bila dah yakin Zafirah boleh di hantar dekat nursery baru la aku start nak cari keja baru. Bukan tak nak cari sekarang, biar la berehat puas puas dahulu dan aku nak tengok Zafrah membesar di depan mata aku sendiri..dan nak feel macam mana eh jadi full time house wife ni..Lepas ni makin rajen la aku mengupdate blog ni..huhuu

5 comments:

Ciare Baha said...

patotla lama mendiamkan diri (dlm blog) rupanya dah bersalen. BIG CONGRATS to you. Baby sangat syomel n bambam. Sukanyaaa gegirlll :D

fifitiez said...

eeee....tembamnya baby..nak cium2 jer tengok..

btw, i new follower tau.selamat berkenalan.dan i nak ucap thanks sesangat sebab kenalkan i pada victoria secret body butter.suka sangat.. ^.^

Ena said...

dok tertunggu n3 nor.. Alhamdullillahh.. bersalin sudahh.. dah besar da pun baby.. comel sangat.. Tahniah nor dah jd mama..

bestnyer dok berkepit ngan anak..

eis said...

welcome to the club. tahniah nor (cubit baby). cyberjaya dah dekat dah tu. insyaAllah bolehlah jumpa :)

hajarus said...

sangat comel + kiut sungguh baby haizan... aduhaiiiii....

congrats tau.... :)

Related Posts with Thumbnails