Followers

Tuesday, August 16, 2011

stage sale

Ini adalah entry dalam draft yang berkepok lamanya tersimpan..ngee...siapa yang gila mekap macam aku mesti nak talk about make up almost all the time kan..so, tak sah la kalo blog sendiri sekali sekala tu ada update pasal make up kan...

Tak salah aku last month kot stage buat sale gila gila punya murah. Mostly satu barang jatuh harga sampai RM12 je seketui..dari harga RM80 plus plus kot..aku tak tau sangat range harga stage ni, bagi aku stage ni lebih kurang MAC jer..kalau takde sale, nak beli stage, baik beli MAC je kan..Tapi yang tak bestnyer, barang barang yang sale tu kebanyakan dah nak expired..maybe dalam tahun depan..so, macam kena pk dua tiga kali laa..takot beri effect kat kulit kan..

Actually hari yang aku pergi tu dah hari-hari terakhir sale dia..so dah tak banyak dah yang tinggal..ape yang aku ambik aritu, Photo-Pro foundation (super best, hari hari aku pakai pegi kerja tau, muka tak berkilat/berminyak sangat di petang hari..flawless je rasa)..concealer (owh yang ni agak kurang memberangsangkan hasilnya, dia tak berapa full-coverage, maybe product ni lebih ringgan, tak macam concealer elianto..biar murah, tapi beri hasil full-coverage gitu)..two lipstick, one is more to orange colour, and the other one merah-bata gitu..(dua-dua aku tak berapa suka..huhuhu..kaler dia macam tak match ngan aku..maybe colour nude pink lebih sesuai ngan aku..dua dua aku lanting kat my sis in law)...and lipgloss..(concentration pekat, colour dia cantik..tapi sayangnya..ada bau yang kurang menyenangkan..yang ni pun aku lanting kat my sis in law...terpulang kat dia nak guna ke tak..sbb aku tak berkenan ngan bau dia..)


So, end up one product je yang aku guna..tu pun kena habiskan dis year jugak.kekeke..kalo la azizi tahu, mau kena ceramah ni..huhuhu

p/s :- dis morning super mengantokss..pagi tadi makan nasi lemak..semalam kan aku ada mention nak buat nasi lemak ngan sambal telor..semalam pas berbuka, gagahkan jugak bersilat di dapor...so hasilnya..pagi ni sangat la mengantok..

3 comments:

Zura said...

patutlah murah giler erk..dh nak expired...

Softtouch [Hanim] said...

haah ari tu ada sale stage tp akak xterjah pun....agak ssh nk cr outlet dia...

norhaizan said...

kak zura,
aha kak zura..tu yg diorg jual murah tu..

kak hanim,
tak beli pun takpe kak..brg2 dh nk expired..tinggal one year saja

Related Posts with Thumbnails