Followers

Monday, August 15, 2011

mari shopping handbag raya...

Sudah adat kaum hawa kalo raya jer semua nak baru..baju raya baru (sudah semestinya), kasut raya, handbag raya, kadang kadang yang 'adik-adik' dalam tu pun nak yang baru jugak..kekeke..adat la kan..kalo ada bajet lebih dan berkemampuan boleh la nak baru semua-semua kan..aku for this year..tak la semua baru..yang handbag tu tak dapat la..kekeke..sebab last month dah beli handbag baru..hihihi..kat mana aku beli?..meh usha kat online shop nih...mari mari jamu mata, agak agak leh tak dapat diskaun lepas aku promote website derang..hee



Ni la beg yang aku beli dari website tu..sangat2 reasonable harga dia..it's a guess hobo bag..sgt roomy..leh isi macam macam..yeay..!!..then, dapat sample perfume free..yippie..tp perfume tu aku wat calit dalam bag saja..so bila bukak handbag ni bau harum jer..aumm...

Pada peminat peminat coach leh jugak jamu jamu mata kat website dia..tapi harga dia tak ler ber'diskaun sangat..tak macam kat online blog yang satu ni..handbag hantaran masa kawen awal tahun ni aku beli kat website tu.....rasa nya tetiap hari aku usha blog tu..tiap kali bukak jer mesti berpuluh puluh wanita dok jamu mata kat blog tu macam aku..hihi..so nak dapatkan coach yang harga lebih murah dari butik, meh usha kat sini..



Click on the pic




My handbag masa hantaran hari tu...


4 comments:

nurulfaridah said...

cantiknya!ida tgh berangan2 nak beli coach kak!hehe

fiszah_pjo said...

sgt cantik guess hobob tu..ak pon nk mencari beg hobo gak..senang nk sumbat segala pampers anak :)..harga yg website tu jauh tak murah dr butik ?

norhaizan said...

ida,
sila beli ida..hee :)

fizah,
aha..betul jugak, nnti baby aku keluar blh isi pampers dia..aha fizah..murah dr butik..tp skrg kan tgh sale byk..

kb8282 enterprise online store said...

Pihak kami ada menyediakan jualan secara online barangan handbag, dompet, cadar, eyewear, belt, jam tangan, pakaian kanak2 murah dan harga berpatutan. Boleh dijadikan barangan hantaran.

layari blog kami di ONLINE STORE
atau PHOTO PRODUK

Related Posts with Thumbnails