Followers

Wednesday, January 12, 2011

hepi besday Azizi...


Bersiap untuk keluar menyambut hari kelahiran tunang tersayang, kami (aku & kakak azizi) keluar lepas magrib, tunggu azizi di Quensbay Mall..



Muka hepi si beday boy..boy lagi ker, lelaki dewasa dah..Dah masuk 26 pun, aku jer yang muda lagi, baru jer masuk 25..hehehe



Alamak, tahun ni takde kek harijadi..sorri dear...tahun depan pulak eh..heee

 
Yummy...aku tak berapa berselera sangat kalo makan kat TGI-Friday ni..tekak org melayu cam gini la..

Happy besday syg..semoga panjang umur, murah rezeki dengan bertambah2 gaji, boleh la aku nak paw byk2 sket..kekeke...Kamu adalah teristimewa dalam hidup saya..*jiwang sket* =P

1 comment:

Softtouch [Hanim] said...

hepy birthday utk tunang nor, azizi...semoga pjg umur n murah rezeki...

Related Posts with Thumbnails