Followers

Tuesday, August 17, 2010

Ramadhan ke-7

Masuk hari ni cukup seminggu berpuasa..Alhamdulillah.Dengan keizinan-Nya, masih di kurniakan kesihatan yang baik untuk menjalani ibadah yang disyari'atkan. Alhamdulillah jugak, even dah masuk hari ke tujuh aku tak terlepas untuk bangun sahur. Al-maklum la bersahur sorang-sorang ni. Agak kemalasan jugak. Nasib ditemani oleh kakak2 housemate yang tiga orang tu rajin-rajin belaka. Ada yang bangun sebelum pkol 4 tu, awal betul. Sambil bersahur sambil layan nurkasih, siaran ulangan kat tv3. Walaupun dah masuk empat kali tgk drama bersiri ni masih tak jemu lagi..hihi..best kan cerita dia, sangat memberi pengajaran. 
Hujung minggu ni insyaAllah akan pulang ke kampung halaman..Yoshh..bestnyerr..grrr..dah ler minggu lepas tak balik..tak best woo berbuka dan bersahur sorang2 (housemate ada yang kerja dan blk kpg derang).So, penyesalan yang sangat2 sebab tak balik.huhu..Minggu ni dan minggu seterusnya di pastikan akan balik jugak..huhu.. 
Dan banyak benda jugak diduga pada bulan yang penuh keberkatan ni..Mohan kekuatan dari-Nya untuk ku menempuhi apa yang terjadi. Sesungguhnya ujian dari Allah itu takkan melebihi kemampuan hamba-Nya..Dan senjata orang mukmin adalah berdoa.
Related Posts with Thumbnails