Followers

Wednesday, July 14, 2010

badjenid lagi..

Dari tahun lepas saya lah pengguna setia badjenid..eja betul betul B.A.D.J.E.N.I.D...saya tidak kisah walaupun perfume saya berharga 10 henget tetapi rakan sebelah saya perfumenya jauh lebih mahal dari saya..Janji saya sangat berpuas hati dengan wangi dan ketahanan bau pati minyak badjenid ni...Lagipun saya telah melakukan penjimatan ke atas barang2 keperluan saya ni..Oh, ternyata badjenid sangat membantu kerana saya pemakai setia minyak wangi..Sudah tentu badjenid la yang saya cari selama ini..Harumannyer kekal sampai pulang dari keja, malah masih melekat pada baju..Dijamin tanpa was2 kerana tidak mengandungi alkohol..Oh yeah...

Saya pakai blaus bunga2. semata2 nak masuk kedai badjenid..haha..(kidding)

Haha..poyo nya..macam orang testimonial pulak..ye ye..dah lama aku pakai badjenid, raasanya dari tahun lepas..sebelum ni duit asek dok abeh perfume jer..tapi sekarang dah selamat byk..haha..



Smokey eyes sket2 jadi la kan..





Minyak wangi kali ni mahal sket, tapi still murah lagi kan..huhu

Tiap kali beli mesti dapat minyak atar free...Macam2 bau minyak atar ni..kali ni dapat bau dia wanginyer..tak macam minyak atar langsung..serious..mmg best..selalunyer kasi kat abah aku..kali ni mesti dia syiok sebab dapat lagi minyak atar yang wangi..penah ritu mintak nak beli minyak attar ni, tapi sayangnyer derang tak jual la plak..



Related Posts with Thumbnails