Followers

Saturday, June 19, 2010

sorang 'geng' dah 'selamat'....


Ingat lagi tak last post dulu aku ada post entry pasai member2 baik aku kat usm dulu..ni lak yang paling rapat ngan aku masa kat sana..selama empat tahun kami bersama; sebilik, sekelas, sekuliah...cuma tido tak sebantal jer...hihi..Alhamdulillah...dia dah selamat menjadi isteri orang pada minggu lepas, kejadian adalah di Jeli, Kelantan...wah...untuk tahun ni, ni la kali pertama aku berjalan jauh...hahah...nampak sangat kan dok ada sekitar utara ni ja, dan tak makan angin mana-mana pun...


Pewittt...Pengantin tengah gelabah time ni..hihi..ni sebelum ke akad nikah kat masjid berdekatan..


I
The bridemaids...


Orang lain yang kawen aku lak yang terlebih gembira...hihi...hepi ma...i'm happy for her...(sebahagian dari gambar aku cilok dari jurugambar dia)


Lepas ni giliran cik ajan pulak...kekeke

Macam cool plak..letak gambo besaq2 cam ni..hee..








Related Posts with Thumbnails