Followers

Wednesday, August 25, 2010

Friendly Blogger Award dari Kak Zura@Zue

Pertama-tama kali nya aku nak mohon ampun dan maaf pada rakan-rakan blogger yang Tag mahupun bagi Award dulu..Dulu kan aku macam kejap2 je aktif dengan blog ni..So, ada yang aku jawab ada yang tak..Huuhu..apapun ampun..ampun kan aku..huhu..saya rela menerima hukuman..huhu...So, for dis time, lepas jer di Tag, or Award, akan segera aku menjawabnyerr..(ade ker orang nak kasi..hukhuk)


So, yang ni aku dapat award dari Kak Zura@Zue,....Thanks yer akak..ni Haizan akan jawab dengan bersemangat..hihi..

Soklan-soklannyer berbunyi...


1. Nyatakan 7 makanan kegemaran anda sewaktu berbuka ataupun bersahur.
    1) Puding Caremel @ Puding Telur (Bila bulan puasa jer, ngidam benda ni)
    2) Keteow Tomyam (bulan tak puasa pun suka jugak..hee)
    3)Nasi Ulam @ Kerabu (ditambah pulak ngan budu..pehh...meletup..)
    4) Ayam marah merah (peberet nihhh..kalo lauk yg pedas2 ni baru la berselera nak sahur)
    5) Telur Masin (makan yang putih jer, yang kuning tolak tepi..hihi)
    6) Kebab (tak kira daging atau ayam..dua2 telan..)
     7) Daging bakar cicah ngan air asam..

2. Kemudian, tag 5 rakan blogger yang lain
     1) Kak Ena
     2) Ann
     3) Angah
     4) Kak Hanim
     5) Ifa

    (Sila la rajin-rajinkan diri eh..kalo taknak buat pun takpe, kerana saya sgt memahaminya..-teringat pangai dulu..hihi)
    

1 comment:

annfrendly said...

nyummmnyumm..
ayam masak merah.. ann pun suke :D

peliknya nor nih.. telur masin suka makan yang putihnya..
kalau ann suke makan yang orennya.. heheh

Related Posts with Thumbnails