Followers

Wednesday, July 14, 2010

badjenid lagi..

Dari tahun lepas saya lah pengguna setia badjenid..eja betul betul B.A.D.J.E.N.I.D...saya tidak kisah walaupun perfume saya berharga 10 henget tetapi rakan sebelah saya perfumenya jauh lebih mahal dari saya..Janji saya sangat berpuas hati dengan wangi dan ketahanan bau pati minyak badjenid ni...Lagipun saya telah melakukan penjimatan ke atas barang2 keperluan saya ni..Oh, ternyata badjenid sangat membantu kerana saya pemakai setia minyak wangi..Sudah tentu badjenid la yang saya cari selama ini..Harumannyer kekal sampai pulang dari keja, malah masih melekat pada baju..Dijamin tanpa was2 kerana tidak mengandungi alkohol..Oh yeah...

Saya pakai blaus bunga2. semata2 nak masuk kedai badjenid..haha..(kidding)

Haha..poyo nya..macam orang testimonial pulak..ye ye..dah lama aku pakai badjenid, raasanya dari tahun lepas..sebelum ni duit asek dok abeh perfume jer..tapi sekarang dah selamat byk..haha..



Smokey eyes sket2 jadi la kan..





Minyak wangi kali ni mahal sket, tapi still murah lagi kan..huhu

Tiap kali beli mesti dapat minyak atar free...Macam2 bau minyak atar ni..kali ni dapat bau dia wanginyer..tak macam minyak atar langsung..serious..mmg best..selalunyer kasi kat abah aku..kali ni mesti dia syiok sebab dapat lagi minyak atar yang wangi..penah ritu mintak nak beli minyak attar ni, tapi sayangnyer derang tak jual la plak..



11 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

wooo..
ifa x pernah dgr plak..
mcm bau one drop perfume x?

norhaizan said...

tak la ifa..yg ni bau dia lagi best dari one drop perfume..penang mali..hihi

Mummy Dasy said...

x pnah cuba lagi.. mcm auralife ke?

annfrendly said...

kat penang rupanya...
jauh.. wangi...
teringin nak bau..
bau buah ke bau bunga nor?

Softtouch [Hanim] said...

kat penang jer lah ade yer..xkisalah murah pun janji kita puas ati..

Ena said...

akak pun suka beli yg murh akalu lebih tahan lama kan!. buat apa nak membazir kan.. yg mahal2 biasanya mengandungi alkohol.. so, baik pilih yg tak de alkohol.. ;D

AngahSayang2314 said...

nor tak pe yg penting kena jimat cermat pasal nak kawen murah ke mahal ke janji tahan lama.. itu cara angah la..

norhaizan said...

mummy dasy,
tak tau pulak auralife tu cam ne..tp ni jenis minyak pati la mummy..non-alchohol..

ann,
aha..rasanya ada gak orang bwk benda ni jual kat tempat lain..kalo perasan dia nyer botol label ada like camtu..mcm2 bau ada ann..pilih jer mana suka..hihi..

kak hanim,
blom tentu, ada jugak org bwk jual ke tmpat lain..aha..betol2..janji puas hati sudah..

ena,
betul kak ena, yg jenis mcm ni takde alchohol..so blh pakai bwa sembyg..janji puas hati sudah..murah pun murah la kan..

angah,
betol2..kena jimat2 nak kumpul duet nak kawen ni..heee...janji puas hati kan even murah pun..

Anonymous said...

SALAM..HAIZAN..SAYA GUNA PIX AWK MINYAK WANGI TU SEBAGAI CONTOH..TQ YER..SAYA ADA SEND EMAIL MINTA PERMISSION HR TU - nickynykos

nur ika said...

cyes mmg wngi sgt..n ska sgt...kt msjid kapitan kn...?ika pon pkai gk..hehe..

Carls Eclipes said...

salam semua..saya pengguna minyak wangi badjenid..dan juga penjual minyak wangi tersebut..sape2 berminat nk cuba bleh la contact sy...hihi..

0123005090

ps: bkn perempuan je suka..lelaki pun suke jugak...hihi

Related Posts with Thumbnails