Followers

Friday, May 21, 2010

thanks for loving me..






Ala-ala entry jiwang2an kali ni...


Salah satu yang boleh membuatkan si gadis happy..tersenyum sorang2..gila bayang, bagai terkena panahan cinta pertama..chewahh..over la plak ayat cam tu...pada aku salah satu darinya adalah....






Oh...Tak perlu tunggu besday, hari kekasih, or sempena ari apa2 ker...bukan pada hari2 tertentu pun aku nak gak...oh kamu, terima kasih, saya sayang kamu...nanti bagi lagi, macam biasa...hihi...nnti saya nak merajok lagi...hahaha...agaknya pas kawen dapat cam ni lagi tak..hurmmm


Thanks for loving me...xoxo..

6 comments:

AngahSayang2314 said...

wah untung la nor dapat bunga yer..angah masa dapat bunga dari hubby pun masa dia bawa gi cameron 4 tahun sudah sekarang dah kawan tak de dah...ermmm

hargailah dia..seadanya..

annfrendly said...

so sweet.. bestnya...
Nor dapat bunga dari bf...
betul.. takyah tunggu hari istimewa kan.. bila2 pun boleh bagi bunga...
BESTNYA... (ehheehh.. sekali lagi)

hajarus said...

wah bestkan haizan dapat bunga dr orang tersayang.. hajar pun br jer dpt bunga dr hubby mase besday hajar hr tu.. ;d

Ena said...

alolo.. sweetnyer dapat bunge..

akak pun suke gak kalo dapat... :)

mrs shaifull said...

hehehe comel je dua2 orang, harap2 lepas kawen pun still dpt lg bunga tu :)

HonEyBuNNy said...

wahhh..so suwit la sis neh...dpt bunga gtu..sis..alor star ktna eh??

Related Posts with Thumbnails