Followers

Sunday, May 9, 2010

broadband dah slow...

Di sebabkan ini yang bulan pertama aku try broadband dan tak sangka plak pengunaan aku dah sampai limit dia pulak..tenet pun sangat la slow melow..bersabar je la..tunggu sampai tarikh cut-off dia nanti baru dia up balik..masa mula beli dulu nak try yang cap lain yang unlimited tak de plak coverage dia kat tempat aku, penah aku try sehari dan pulangkan balik sebab tak puas hati yang line dia...ayooo..BB..nak pasang line streemyz tak praktical plak sebab aku duk rumah sewa dan susah bila dok pegi sana sini, ye la, ujung minggu je selalunyer aku balik alor setar..So, terpaksa l terima ngan keadaan BB yang camni...haiyooo...

Keranamu syria..orange striking pun aku sarong..hohoho..(bilik mmg sepah, tak leh nak kata apa dah..hahah)

5 comments:

nurulfaridah said...

akak cantik!!

fabulous.farah said...

streamix pon banyak prob;em skang..lagi tenang pakai bb jer sekarang ni

norhaizan said...

ida;
thanks dear..tp ida lagi cantekk!!

farah;
owh yeke, ingatkan stremix lg okay..nmpaknya teruskan khidmat bb la kan

annfrendly said...

ermm.. ann suke streamyx..
laju..
kalau bb abang ann, slow sangat kat rumah ni..

tapi bb boleh bawak merata.. tu yg bagusnye..

AngahSayang2314 said...

ye betul memang slow mollow kan kalau guna bb kalau guna streamyx cepat & pantas kan...

Related Posts with Thumbnails