Followers

Tuesday, March 2, 2010

Website download video kat youtube


Just for sharing ngan korang semua, website yang aku slalu dok guna untuk download video2 kat youtube...yakni cam aku ni, video video mekap la kan..banyak gila nah video mekap yg aku dok himpun..laptop aku just penuh ngan video video ni la..so, pada korang yang tak tahu kat website mana nak dunload or website yang selalu korang guna utk mendunload tu sudah di filter ke apa ker, try ler dunload kat sini....

:

:

:

:

:

:



just paste jer url video youtube kat website tu then press download, then, korang leh pilih video quality cam ne yang korang nak..lebih tinggi quality lebih byk bite dan lebih lama speed/masa mendunload..aku suka dunload yg low quality saja..cepat sket..


(gambar tiada kena mengena ngan entry, ni gamba masa pegi bukit merah 2 minggu lepas..best dowh..melawat orang utan..hua3)

3 comments:

annfrendly said...

wah.. bagus ni.. nanti buleh ann donlod video mekap.. tq2 4 sharing..

CT NORAMIZA said...

heheeh mana org utannya dik?

norhaizan said...

ann,
welcome ann..sharing is caring..

kak CT,
hihi..ada kak.. byk..tak post entry kat sini jer..hihi

Related Posts with Thumbnails