Followers

Wednesday, March 10, 2010

KAMI : 1st Giveaway

Aku nak adiah..so aku join giveaway ni..hihi..tapi sebenar-benarnya nak support 5 org bloggers yang sepakat bersama2 buat giveaway ni..menarek bukan..beramai2 buat giveaway gitu..salah sorang dia Kak Zura/Zue yang dah lama gak la aku kenal dalam bloging ni..kak Zura; saya harap saya tak terlewat le join ini giveaway, baru dapat tahu..ngeh3..dan semua syarat dah di penuhi..hohoho..

Sapa nak join sila la ke sini yer....

:

:

:

:

:

:

:

:

:

V


5 comments:

Zura said...

tq aizan...

nti check nama dlm blog kak imah ye...

good luck

norhaizan said...

okay..
thanks kak zura..
nnti aizan p check

Ena said...

Wahhh.. cambest je giveaway tu nor..

Gd Luck yeh!

hajarus said...

good luck ek haizan..

annfrendly said...

wah.. ramai penaja hadiahnya.. teringin nk memeriahkan contest nie...
kalau ade mood ann cube :)

Related Posts with Thumbnails