Followers

Monday, January 4, 2010

Selamat tahun baru & percubaan tudung baru..hee

Yeah...kembali berkerja..setelah seminggu tiga hari bercuti..yiihaaa..macam nak cuti lagi..heheh..act, my company ada shutdown untuk mereka yang berkerja office hours, tetapi kepada mereka yang terlibat dengan production kena la datang, nasib la aku tak de kait sangat dengan production line, so tak perlu la datang..sebelum bercuti pon aku dah tanyakan bos sama ada kena datang ke tak..

Aku nak wish hepi new year untuk semua..mesti korang dah pasang azam baru kan..macam biasa la kan..awal2 tahun ni mesti sema bersemangat nak mulakan penghidupan dan cara hidup yang baru..sama la ngan aku, tapi aku rasa macam sama ja..cuma aku nak suntik lebih lebih sket sifat rajin dalam diri..

Orang dah lama pakai tudung pesyen2 kan..Konon konon tahun baru nak ubah stlye bertudung plak...akhirnya aku ketemu dengan pesyen dan bentuk tudung yang sesuai ngn muka bulat segiempat aku ni..banyak nah yang aku dah try sebelum ni..semua nya pakai kejap kejap jer pastu lanting kat mak, kakak ngan member2 aku..banyak gak shwal and tudung syria yang aku beli tapi akhirnya terasa sangat tidak sesuai ngan muka bulat bersegi ni..huu..sedih2..tudung2 tu dah la cantik2, corak2 nyer sangat menawan kalbu ..huu..beli sebab nampak cntik teringin beli tak serik serik..akhirnya malas dah nak beli tudung camtu, sebab memang tak pakai lama..aku ni bukan boleh..mula mula pakai rasa okay, pastu mula la rasa pelik, then, kembali kepada tudung bawal..tudung ni tak tahu ler plak sampai bila aku mau pakai..hihi..
Balik cuti ritu borong tudung ni 4 helai...harap harap di pakai dalam jangkamasa yang lama, kalo tak rugi jer beli..

5 comments:

Zura said...

klau xnk tudung tue post kat akak...akak pun selalu rembat tudung mak akak je....hehehehe

norhaizan said...

hihihi..ok kak zura, kalo tiba tiba rasa tak sesuai pakai nnti saya pos kat kak zura..tp setakat ni masih berminat lagi..hihi

Ena said...

Memg akak winduuuuu sgt nak tengok muke comey nor nie tau.. hikss..
a'a.. penampilan ngan tudung baru nie memg nampak sgt comel & berseri2.. N

~ceRRy beRRy~ said...

tudung yg bru ni seswai sgt2..

nmpk lgi comey!

tp kamo pki apa pn ttp comey :)

'AQILAH said...

cantik!

Related Posts with Thumbnails