Followers

Tuesday, January 5, 2010

my brother engagement

Pada 26hb lepas abang aku yang kedua bertunang..bertunang dengan orang dekat ngan rumah jer..dekat la jugak ngan rumah azizi..hihihi..ok la kan, dua beradik cari orang dekat dekat, biar la akak ngan abang sulung aku cari orang jauh jauh..abang aku ni banyak gak kisah cintan cintun dia..biasa la, lelaki..main banyak..bila umur dah meningkat baru la nak serious bagai..so, aku tak heran la kalo lelaki gf keliling pinggang..abang aku pon ada sebagai contoh.tapi alhamdulillah la...dah berubah sekarang ni..lama mana sangat kan nak main main ni.. .dulu pon aku ada pengalaman ngan bf kaki pasang ni..kisah masa zaman kat usm..hampir 2 tahun lebih gak la kapel..kisah sedih tu..nanges sampai lebam..ade ke plak aku leh mengaku yang aku bukan gf dia semata mata nak cover kesilapan dia kat gf yang satu lagi..bodo kan aku..cinta punya pasai..naseb la ada member2 yang menenangkan...kena tipu hidup hidup, selama 2 tahun lebih la di tipu...tapi sekarang aku dah tak kesah dah..sudah ketemu si dia yang cukup membahagiakan..lagi pon ramai lagi orang punya kesah cinta yang lebih sedih kan..ceh, melalut sudah (tiba tiba emo bila teringat kisah tu).ok ok..cam biasa la aku mesti tepek gambar banyak banyak..hehhh

Semua hantaran bawah ni di siapkan last minute..malam sebelum hari pertunangan..orang yang bekerja keras adalah kakak aku..aku tolong gak..tolong tengok dan komen..hihi..tak de la, aku tolong gak ler apa yang patot...

Buah di beli di tesco



Makanan semua di beli di pekan rabu...






Dua anak buah aku yang menyebok..hihi..baru bangun tidoq dua beradik ni...sronok kalo ada budak2 ni kat rumah..meriahh..kalo lama derang tak mai mula la rindu kat derang ni..


Time ni dok tunggu juru acara majlis...ceh, ala yang pemula perbincangan la dari pihak lelaki..





Antara hantaran sebelah pihak pompuan




Rombongan kami pihak lelaki ramai au..tak sangka lak ramai nak ikot..5 or 6 bijik keta rasanya..





Ni masa dok bincang untuk tetapkan tarikh kawen akad nikah, hantaran, mas kawen semua la..





Nak ambik gambar syifa ngan kak..tapi blur la plak..sebab terfokus belakang badan sapa tah






Bakal kak ipar...cantik..dah la pandai mekap..nanti leh aku blajar dari dia..hehe (sudah pasang niat)..baju dia pon cantik kan..ala ala fesyen siti dato'K








Saja ambik gambaq budak ni..cun..sepupu tunang abang aku kot



Sebelah aku ni yang comey tu sepupu aku, muna munirah..dok tunggu result spm..



Mak dak (adik mak) dan my mom..




Ni pon sepupu aku..tangkap gambaq dia leh lak tutup mata..hihi


Abah pandang macam tak puas hati ngan aku..hihi..aku sorang ja pandang kamera masa ni..



Mak abah bergambar ngan bakal besan..(eh biras ke besan..lupa lak..huhu)

8 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

hantaran tuh cun gak la walupn last minute...

tuan blog pn cun :)

Ena said...

hantaran tu cantekk gak ekk walaupun last minute.. wahhh nor santek ngan image new year nie..hik3x..

Zura said...

normallah lelaki cm tue kan...tp ppuan jgak jd mangsa...

coklat sedap....

'AQILAH said...

bila la dapat kawen ni

daela said...

comel la nor pakai tudung gitu...pada abg nor, selamat bertunang..

Ms.Independant said...

Haizan and kakak ipar sama cantek!

:)

norhaizan said...

miss cerry berry,
nape tak leh bukak your blog..huu..invite la akak jd ur readers..

...munamunirah... said...

cumey la spupu yg nma muna munirah tu,,haha

Related Posts with Thumbnails