Followers

Monday, September 7, 2009

jemputan berbuka puasa..

Cey..bkn main tajuk entry..xdak pa la sgt..mingu lps ari sabtu..kak ngn tok azizi ajak aku buka puasa ngn depa..tok dia wat msk sdp2..mmg sdp..ns dgg..uuiii..kenyang sungguh aku..sampai ke sahur kenyang..hihi...pic dia xlak aku snap..segan la kat umah org..huu.

Korek idung..haipp..batai posa nih..

Sblm ke rumah tuan yg menjemput tu aku round2 la kt quensbay sat..sementara nk tunggu time dkt nak berbuka..pastu apa lg..mesti ada ja benda nk beli..dlm kepala sebelum ni dh bg peringat dh xmau beli apa2 sampai ke raya ni..tp..tut..ada jugak benda nk beli..haipp..apa la ni..kata puasa, puasa ni la mengajar kawal segala nafsu..huhu..

Tak faham aku..depa ni sambut kongsi fak choi ka aidilfitri

Kepenatan berjalan..duduk2 dulu..
Mcm makcik2 la pakai baju ni..hihi..muka sadis gila xmekap..nmpak sgt keperluan mekap pd aku..


Barang2 yg di beli..


Baju yg aku beli tu kt F.O.S, after sale tinggai rm7.50 ja..hihi..mcm xpercaya aku..brush tu aku beli kat elianto, rm16 je, ..best tau bila mekap guna brush..rasa rata je bedak kt muka, tambah2 klo pakai blusher, tak la nmpk kerata sgt, baru la natural..susah benor nk cari brush ni..kt watson ngn guardian mcm xelok je brush dia..kwn aku la bgtau kt elianto ada yg elok..

Tuan punya blog..byk nya gambaq muka dia..hihi..

Rindu dgn mereka...


Post khas utk trainee yg tlh lama meninggalkan aku sendirian..hahha...la ni aku xdak kwn r wey..ada min, dedek ngn as sajork..korg bila nk mai training lg kt sini..hihi..asma, makcik rindu kamo..jgn lupa pas ni dating pakai baju bunga2 n blause tau..hihi..

Teringat kt depa ni..dulu asyik aku kena sakat ngn depa, mentg2 aku la plg 'tinggi lampai' ...hihi..teringat lg crita2 cik asma tu pagi2..soksek2.. la ni asek melen ja nk mai sembg ngn aku..xmau la wey..gelii..hahha..

Plg xleh lupa kejadian aku sesat..malu..malu..byk kali wey sesat..hahha..la ni aku dh pandai a.k.a terrer ar jln2 kt penang ni..hihi..
Related Posts with Thumbnails