Followers

Tuesday, December 15, 2009

Sarah wedding ceremony

Sudah beberapa hari aku tidak ber'online..hee..rindu rindu..last weekend balik alor staq..p kenduri kawan masa sekolah menengah dulu, Sarah..yang ari tu aku pegi kenduri bertunang dia..tak banyak sangat pic yang aku tangkap masa ni..malas nak keluarkan kamera..sememangnya dia sangat cantik dan berseri seri di hari berbahagia dia tu..baju pengantin kaler merah hati..cantikk sangatt..dah la tinggi, cun betui Sarah nie..





Aku jus tepek pic untuk tontonan semua & simpanan peribadi, ada gak pic2 aku kat dunia maya ni..sonang la kalau la pic pic ni hilang dari simpanan aku sebelum aku sempat p cuci semua..malas nak story panjang panjang..heee..

5 comments:

nursarah87 said...

namaku pun sara juga, tp tak kawin lg..hehe.

cantek baju pengantin maroon kaler so nice

Ena said...

Tahiah Wat Pengantin tu yer.. Selamat Datang Ke Alam RumahTangga.. :)

Aizan.. akak dah jwn tag aizan tau.. nanti tengok la yeh.. heh3x.. sori la klu jawapan x menepati citerase.. he3..

Zura said...

cantik tp make up x bape sgtlah...make up dia cm biase je...haizan bile lg...hehehe...

Ms.Independant said...

Merah mak ngah youu!
Cantek je pengantin.
Nak tgk haizan plak pasni.

:P

hajarus said...

selamat pengantin baru to pasangan pengantin... maroon colour cantik... haizan mane menghilang... xde pong...

Related Posts with Thumbnails