Followers

Thursday, December 3, 2009

makan angin padang kota lama

Ni baru la di panggil makan angin..hiihi..pas makan kat padang kota lama tu, berdua duaan (jangan pk bukan bukan, ada ramai orang kat situ kay) melepak kat tepi pantai atas tembok sambil menghirup angin pantai..segar..nyaman..nikmat..semua la ada..angin pon kuat time tu..rasanya air pasang..best sangat..dok lama lama kat situ boleh kembung perut..uiihh..bestnya..macam nak mai tiap tiap malam ja kat sini..makanan kat padang kota pon best best...tapi agak mahai la sket dari tempat lain..kat belakang tu la padang orang dok main layang layang, time aku mai tu awai lagi, orang pon tak mai main lagi..ni la kot kota lama tu..aku pun kureng pasti.. Azizi yang sayang sungguh dengan skolah lama dia..dating ngan aku pon pakai baju unimap..huhuhu.. banyak tangkap gambaq dari atas..dari bawah aku tak suka..nampak idung yang sedia kembang..hiihhi
hahha..lawak tengok mata sepek sebelah tudung kemek

2 comments:

aDieyZa said...

salam perkenalan.. thanks follow my blog.. really appreciate it..

Zura said...

bestkan dpt rase angin malam...

Related Posts with Thumbnails