Followers

Thursday, December 3, 2009

Liza's engagement..






Raya kedua aidiladha aku attend majlis pertunangan member baik since sek.men..dia ni even dah keluar sek still rapat ngan aku..boleh di katakan tiap kali balik kedah mesti aku jumpa dia..last minute yakni hari dia bertunang baru dia bagitau aku yang dia nak bertunang ari tu..terkejut beruk aku (belum bertukar jadi beruk k).sebelum ni aku, dia ngn yon dah berjanji nak kawen pada tahun yang sama atau dekat dekat..hihi..konon konon kalau balik kedah still boleh lepak lepak sampai lebam kalau masing masing membujang lagi... tak de angin tak de ribut..tup tup nak bertunang..oleh sebab member yang attend pon dua orang je, aku ngan ima..so kami teman la dia p mekap semua..sebelum tu p cari tudung Dato'K kat dia yang sesuai ngan baju tunang..so overall majlis dia simple dan sweet..senang weh wat macam ni, tak pening pening ngan kenduri, makanan ngan tetamu semua..
Hantaran belah Liza, lima bekas semuanya, satu lagi tepek tepak sireh



Diantara rombongan lelaki yang hadir

Liza tengah tunggu sementara orang panggil nak sarung cincin

Lepas sarung cincin punyala berdebar si Liza tu dia lupa nak salam ngan bakal mak mentua dia..hihi..lawak arr..abeh Liza kena marah ngan mak sedara dia, sebab tak bersalaman..

Hantaran belah lelaki 3 barang, tepak sirih cincin dan buah2an tu..simple je kan

Aku dan ima..kami dua ja member dia yang mai ari tu..lagipon memang dia tak panggil ramai....

Congrat Liza!!

Sirih dari pihak lelaki aku ngan ima kena paksa makan..mak sedara dia la yang paksa, konon konon jodoh cepat..dah la pahit..aku gigit sket, pastu luah..hihi...mak cik kali ni dh masuk 3 kali saya kena makan..tak dak yang mai masuk minang pon..hihi

Cincin pertunangan..cantik kan...

Gambar tuan blog mesti ada..tumpang gembira member bakal menjadi milik orang

3 comments:

nursarah87 said...

wahh! cun la gambar last!..hehe

norhaizan said...

hihi..thanks sarah..

eis said...

laa..byk update rupanya blog dia nih. dlm blog list tak keluar pun. btw, sweet sungguh org tudung pepel tu :)

Related Posts with Thumbnails