Followers

Wednesday, December 9, 2009

Free gift from Lancome

Last time aku ada beli perfume Lancome Magnifique, then aku register jd ahli dia..konon konon lepas tu aku berhajat nak beli barang barang dia mudah ler kan..tak kan nya..mahal barang nya..tengok poket sendiri la baru tau mampu ke tak nak pakai barang barang dia..perfume tu pon aku beli tahan lama giler tak abes abes lagi..then sekarang ni aku banyak pakai yang jenis pati punya, yang murah sajork..bukan one drop perfumes, penanag mari..hihi..
Last week aku received sms dari Lancome soh ambik gift dari outlet Lancome kat Queensbay sempena my besday..so barang yang aku dapat adalah hand & body lotion..harumm sungguh bau dia..pakai jarang jarang..sayang..hihi..

5 comments:

Ena said...

Wahh..best nyer.. bertuah badan.. x sume org leh dpt kan.. bile akak lak nak bertuah cam Aizan nie..

Ms.Independant said...

Awww~
Untongnye!
Xya susah2 nak bli dah!

:)

Zura said...

bagus bagus dpt free...minyak wangi dr penang tue yg label dia c.like erk...??

norhaizan said...

kak ena,
bertuah sekejapan jer..huhu

ms.independent,
hihi..tu ar..brg free mmg best

kak zura,
aha..yg c.like tu dari kedai badjenid kat town..kak zura penah beli ker?

Zura said...

skrg akak pkai minyak wangi tue lah...dh berbotol2 pakai...mmg wangi smpai ke ptg beb...org siap tegur lg tue...naik segan plak...

sepupu akak jual akak just jd pengedar kecik2 je..ade gak mber opis nk beli akak tolong jualkan...

Tp sbb haizan mmg dok sana so dptlah murah Rm10...smpai sini dh jd RM30.00...nk kesana bknnye guna air..petrol...toll lg kan..tp okeylah harga tue ngan ketahanan bau dia lg...pati tue...

:)

Related Posts with Thumbnails