Followers

Monday, October 5, 2009

sepupu sepapat

Ketandusan idea nak entry..hihi..godek godek draft entry yang lama lama..nak gak aku post entry ni..lama punya..yang raya dulu..my sepupu sepapat..sebahagian dia saja..yg mai time raya dulu...


Yang dua orang ni anak pakcik..hasil perkahwinan dia yg kedua..


Yang dengan aku tu plak anak pak tam..dia sama umur ngn aku tau..tapi nampak muda dari aku..kecik molek je dia ni..keturunan belah ayah aku ni semua kecik kecik..hihi..boleh kira la brapa sangat sepupu aku yg besar..arwah nenek pon kecik..macam ngan sepupu aku ni jugak,kaki saiz tiga je au..kasut kena tempah..kalo tak beli kasut budak budak ler




Tak tau nak tulis apa dah..hahhaha

No comments:

Related Posts with Thumbnails