Followers

Thursday, September 17, 2009

zaman U dulu2

Haishh..apa kes aku ni, orang dok sibok nak raya, aku lak dok terkenang zaman blajar dulu..hihi..act, bulan puasa la mengigatkan aku pada zaman U dulu.ye la ketibaan puasa tahun2 lepas mesti berpuasa kat kampus..waktu p bazaar ramai2, berbuka ramai2 dan berbuka atas keta,sebab kelewatan p bazaar..heee..ish rindu aku dengan zaman ni..best je dulu, ada kawan2 yang leh kongsi cerita suka duka semua, kalau nak ingat balik mau nangis ada gelak pon ada..dulu aku penah jual topup, jual nasi lemak la, jual barang2 kosmetik la...rindu betoi la..sekarang ni semua dengan haluan masing2..rindu aku dengan depa ni..dulu ada kawan leh share apa pon cerita kita..sekarang ni??..huhu..macam sunyi ja rasa, kawan pon tak ramai, nasib la ada blog ni, leh jugak aku luahkan apa2 yang terbuku..ceh..melalut pulak..ye la..sekarang dah kerja, kena la tumpu pada kerjaya, tumpu ka?? dok mengadap blog ja ni..hihi..

Ni masa 2nd year kot kalau tak salah aku..masa ni otw nak masuk class..aku tgh galas beg adidas, dapat free ja dari tokey aku keja kedai adidas dulu..rasanya beg ni ada pada ida, aku kasi kat dia

Ni lak p shopping sama2 satu geng (geng gagak hitam..haha..kidding) untuk beli bekalan kami nak p makan angin tepi pantai batu feringgi, kira bahan2 nak wat barbeque la ni..
Ni time tengah berbabeque, aku tau tengak ja..tak tau nak bakaq pon..ekshen ja lebih..kira time ni adalah minggu2 terakhir kami bersama


Ni lak time kat quensbay..pakat dok berposing kat sini..hihi...time ni pon minggu2 terakhir jugak..


Ni tepi pantai quensbay..suka aku pic ni..sebab nampak bulan..persahabatan bersaksikan bulan..hihi

Aku duduk macam control ayu ja..hahha..aku dari dulu lagi kena chop suka wat control2..haha..nak wat macam mana, nak dapatkan pose yang terbaik..hihi

Gambar peluk2..sapa penah wat gambar pelok2 ramai2 macam ni...hihi

Sesi makan tako tao..suka nah makan tako tao ni..makan tako tao dalam McD..hahah

Makan sengkuang calit ramai2..hahha...ni ekshen ja ni..

kalu lepas exam or test or apa jenis peperiksaan pon walhal pon kuiz..bagi kunon2 menghilangkan tensen, ramai2 p makan McD..huiihh..nikmat..lepak situ sampai pukul brapa pon boleh

Huii...rindu aku zaman tu..memang tak kan kembali balik..

Sekarang semua dah selamat grad..dah dua tahun aku meninggalkan zaman tue..macam baru sangat ja..huhu..

Yea..yea..hihi

Aik..cm ne lak ada gambaq ni..hihi..ni kawan baik aku..kawan susah senang, boleh mintak tolong time susah2.hihi.sejak dari bangku sekolah menengah lagi..la ni pon dia keja kat area2 penang..kadang2 ada gak jumpa..masa konvo tu dia ngan family aku la mai jumpa..gambaq ngan family tak dak plak sebab ada dalam hard disk abang aku..huhu

ni lak best freind aku kat sana..1st year, 2nd year ngan 4th year dok bilik sekali..aku dok tumpang keta dia la p mana2..terima kaseh sangat..banyak nah jasa anda kepada saya..rindu..huuu

2 comments:

QuEeN Of 2 Heroes said...

kenangan time ngah study ni mmg best...macam2 kisah ade..... ^_^

norhaizan said...

tu la..rindu kan..mcm nak kembali balik p zaman tu..tapi dah tak boleh dah..

Related Posts with Thumbnails