Followers

Sunday, September 6, 2009

puding caremel fav..

Gambar tiada kaitan dgn entry..huu
Bila bulan puasa and time berbuka satu juadah yg selalu or agak kerap aku beli ialah puding caremel, atau pon ada yang panggil puding telor..uii..xtau knape aku suka sgt ngn puding ni..kalo beli mesti 3 ketui..slalu ar aku beli kat bazar dkt umah aku, seketui 80sen, 3ketui dia bg la rm2..ok la kan..jugak tak ketinggalan kek batik..huih..xgadoh kuih muih lain dh..tu pon dh cukup..
Tak sampai 2 minggu nk raya..yea..yea..best la dgq member2 pakat nk buat kuih raya..aku lak..huu..chek xtau nk buat..hajat di hati satu hari nk blajar gak..dan beli pekakas2 dia..umah aku oven pon xdak...mesin jait n kain2 penuh la kat rumah..klo org tny raya buat kuih ke tak..aku kata raya umah aku jamu tetamu kuih kain..hihih


puding caramel...nyumm..nyumm

No comments:

Related Posts with Thumbnails