Followers

Tuesday, September 1, 2009

hand bag baru

Masa kat aloq staq ari tu..aku jln2 aka shopping la kot..hihi..kat alor star mall..bagi sesiapa yg dh lama xmai aloq staq..alor setar skrg sudah ada alor setar mall, tesco, giant..hihi..apa lg eh, lupa lak aku..jgn korang ingat alor setar jus ada city plaza, shahab perdana ngn pekan rabu saja..hihi..sehari sebelum tu azizi ada bgtau aku, ada sale gila2 kt situ..masa tu dia tgh teman adik ngn kak dia shopping.. aku apa lg, ajak dia teman aku ar keesokkannya..nk p cuci mata tgk beg tgn..hihi..nafsu melodak ni..ingt2 la sama bulan puasa..hihi..

Dgn tidak di sengajakan..ceh..tak sengaja konon..terbeli la aku satu beg guess ni..murah gila..ada diskaun 60%, aku apa lg rembat la satu..cdgnya nk beli bulan depan, so bulan ni leh simpan sket campur ngn bulan dpn nya beli handbag..alang2 dh ada sale ni..rembat je la..hihi..rugi2 kalo tak beli..hihi..

Dpt jugak aku beraya ngn hdbag baru..hihi..kdg2 tgk pelik jugak kaler dia..gold kilat sgt..hentam saja la..huhu

Lepas je beli terus guna..heehee..pulun sakan aku ni..huhu
Ok je la beg ni..xla besar sgt..muat2 ngn brg2 aku je

Muka org gembira dpt beg baru..hiii..

Mekaseh azizi bawak saya p shopping..hii..

1 comment:

kb8282 enterprise online store said...

Pihak kami ada menyediakan jualan secara online barangan handbag, dompet, cadar, eyewear, belt, jam tangan, pakaian kanak2 murah dan harga berpatutan. Boleh dijadikan barangan hantaran.

layari blog kami di ONLINE STORE
atau PHOTO PRODUK

Related Posts with Thumbnails