Followers

Tuesday, September 1, 2009

Berbuka kat Quensbay

Ari khamis lepas, aku ngn azizi g berbuka kt quensbay kat TGI-friday, mula2 aku was2 gak nk p situ, tp azizi kata kak dia slalu mkn kt situ.ni la 1st time mkn kt stu..hihi..malu2..ye la, xdak sapa nk ajak..huhu...bila usha2 kt dlm, ada gak la org pompuan bertudung mkn kt situ..so, yakinkan la diri sendiri..hihi..

Macam hobi la plak, bergamba dulu sblm keluar rumah..ni time tgh tunggu azizi..busan tunggu, tu la bersiap awai sgt..hihi

Kami yg tak sabar menanti makanan sampai..hooyeaa
Pemandangan sekitar TGIF

Air apa nm tah ni..satu strawbery aku nyer..satu lg pineapple, yg azizi..

Macam biasa la, makan kat mana2 pon mesti air smpai smpai dulu, best la air dia.rasa ada gas2 sket, aku pulun minum air ni smpai abeh..walaupon time tu perot dh penuh ngn mkanan..rugi tu klo xabeh, harga dia blh tahan..ok la kn, sekali sekala..


Ni yang aku order, apa tah nama dia, ala2 chicken pasta ni..ayam dia mmg sdp..mcm ayam kebab kat kapitan..huhu


Ni plak azizi yg order, chicken fingers, mula2 tgk ingatkn ayam dia sket ja..bila mkn mak aih..byk nya isi dia..ayam dia besa2 saja..sos dia la yg sdp..ada rasa cheese sket2..



2 comments:

Anonymous said...

amboi.... buka kat q.bay x ajak aku pun noh.... padahai umah aku sblah 2 ja... gamak.... haha

Anonymous said...

org tua nyanyok!!

Related Posts with Thumbnails