Followers

Monday, July 27, 2009

blues monday~~

Haih..kalo mai ari isnin ja mesti malas semacam ar..dah la keja minggu lepas xsiap2..huhu..mati la...report last week pon x buat lg nih...jap lg ngan penuh semangat membara siapkan repot last week..hehheh..membara kah??..bawah ni gambo huha2 weekend lps..time ni tgh beli mcD for breakfast..act, awal tau aku sampai kt shoping compleks ni..ye ar, one of my fren kat amd msk singing competition kt redbox gurney for Hai magazine..ntah la, aku pon xtau sgt pasai pertandingan ni..xdak ar pic, jus satu ni je pon..tu pon member aku yg tangkap, aku pon x perasan bila dia tgkp..masa p ni, aku x bwk kamera pon..huhhu..

seksi tak i dari tepi..tepi je la..huahuahua..


Then, esok nye plak kuar ke quensbay mall, membeli 'sesuatu'..hehehe..apakah itu adalah rahsia..huhu...pic kt bwh time mkn sushi..act, time ni ramai sgt org kt quensbay ni...ramai ngn org cina..biasa la penang, kaum cina yg ramai..nk g mkn kt mcD or sushi king, tp ramai la plak org dok mkn situ..so, aku jus beli kt jusco, beli sushi set rm7.99 and air twister. pastu selamber je p mkn kt food court kt situ..hihi..

sushi yg sudah di ngap 4 ketul..

jemput2 makan..

No comments:

Related Posts with Thumbnails